Jon Challinor - gudebegavet midtbanespiller. |
Forsvaret er sterkt. Backene er kanskje de to beste i divisjonen (Woodards og Jones), keeperen likeså – merk mine ord, få er like god på streken i England som Paul Jones, og med litt mer erfaring i feltet og bedre utspill, så kan 19-åringen etter hvert nå meget langt.
Fremover er det imidlertid større mangler.
Lee Phillips (”Flipps”) og Farrell scorer begge jevnt og trutt, og Flacky kriger og slåss og kan fort bli vår David Fairclough når vi etter hvert skal krige inn seriemesterskapet i avgjørende sluttsekunder i vårmånedene. Behovet for en prolific spiss til er likevel åpenbart, men enda større er bekymringen på midtbanen. Vi er totalt avkledd på høyresida, og trenger desperat en breddeholder der, mens i midten har vi to terriere i Buckle og Cronin, men siden ingen av dem har vært i stand til å treffe en medspiller som står lenger unna enn 50 centimeter, så er det stort sett Jon Challinor (oftest å finne på venstresiden) som får både ansvaret for det kreative, samtidig som han er den eneste midtbanespilleren som ser ut til å vite at mål et er 7,32 meter bredt og 2,37 høyt, og befinner seg på enden av den ene kortsiden.
Woodards - klassespiller. VÅR! |
Danny ”a class above” Woodards kom i høst og danket ut fjorårets beste City-spiller Scott Hiley med største selvfølgelighet. Den gamle Chelsea-”spilleren” har herjet på høyrebacken uten fast kontrakt, satte nylig pennen på papiret med Exeter-logo, og alle jublet. Det samme gjelder for vår hardtskytende venstreback, Billy Jones, som har gjort at ingen har savnet Alex ”swinging porn star” Jeannin i år, gjorde det samme i går, og er også med oss de kommende 18 månedene.
Likevel, Alex Inglethorpe har ikke lagt skjul på at han ønsker seg forsterkninger. Det sier sitt at han var fornøyd med den innlånte høyreflanken, agent Tony Scully, men at han i slutten av november likevel sa takk for seg, og i stedet for Crawley, et lag en plass over nedrykksstreken, og som sliter med å få 1.500 på hjemmekampene sine, 2.500 mindre enn Exas snitt. (Høyre-)flanken fortsetter dermed å bli et stort for Exa, som har prøvd ulike spillere i posisjonen, ed sterkt varierende hell. For tiden er Andy Taylor utplassert der, men den tidligere ManUre-spilleren er langt unna fjorårsformen, men siden verken Les Afful (altfor ofte bare referert til som ”Little Les Awful”, er jeg redd) eller noen andre duger, holder han fortsatt plassen. John McGrath (eks-Villa++) var på vei, men skal nå ha signet for Scarboro, en hel rekke andre er også blitt linket, uten at det ser ut til at agnet vårt har vært godt eller stort nok. Ryan Willimas, en ”hot” ving fra Bristol Rovers og elsket av deres fans var også linket til Exa, men signerte i stedet for lavtplasserte Aldershot i det januarvinduet åpnet, og var med å senke oss i sin debutkamp for ’Shots 2. januar.
Elding. Uten klubb, men med en hyggelig gjennomsnitt. Gjør saken neppe enklere for oss! |
På topp er det også store forventninger om endringer. Jake Edwards har vært på utlån det meste av sesongen til Tamworth, scorer regelmessig (senest i går mot tabelltoppende Accrington uten at det hjalp), men har en høy lønn, og vil aldri bli mer enn en tredjevalg bak Flipps og Farrell. Sannsynligvis kvitter vi oss med en ok spiller på høy lønn i januarvinduet, så er spørsmålet om vi får en tilbake. Nick Crittendon (fra nevnte Tamworth) er så vidt nevnt, men mer spenning knyttes til Anthony Elding. En bråkmaker, visstnok, som ikke lenger får trene med a-laget til Stevenage tross mål i annenhver kamp (50 på 100+6 kamper!), Sir Alex Inglethorpe skal være keen, men storscoreren med erfaring fra ikke-landslaget skal visstnok tjene fett og fortsatt under kontrakt med Satanage, blir det fort penger vi må ut med => nokså usannsynlig.
Hva sitter vi igjen med da? Ikke mye, ser det ut til, og i stedet er sjansen stor for at klubben nok en gang går ut på lånemarkedet, og/eller har spillere på prøvespill som i stedet kan spille på korttidskontrakter. Akkurat nå har vi vingen Xavier Luissint på prøvespill. 21-åringen har erfaring fra fransk toppfotball, bla. med St Etienne, og skal være en djevel på å plukke opp kort ser jeg fra min kjappe googling på ham. Det er også en start – husker da vi tapte for Torquay på Boxing Day en gang på 90-tallet, og daværende manager Peter Fox skrøt av naboens guts – de hadde nemlig fått to gule kort de første ti minuttene av kampen…
Luissient - minner litt om Vieira, gjør han ikke`? |
- Mange spillere vi har ønsket oss har gått andre steder, innrømmet Inglethorpe i gårsdagens ECHO.
- Men vi er fortsatt på jakt, men nekter å la oss stresse. Skal vi ha noen spillere nå, skal det være noen som kan gå rett inn i laget og forsterke det.
Det kunne ikke Anton Robinson, som fikk to kamper og et mål for Exeter, men ble frigitt tidligere denne uka.
Jon Challinor - gudebegavet midtbanespiller. |
Forsvaret er sterkt. Backene er kanskje de to beste i divisjonen (Woodards og Jones), keeperen likeså – merk mine ord, få er like god på streken i England som Paul Jones, og med litt mer erfaring i feltet og bedre utspill, så kan 19-åringen etter hvert nå meget langt.
Fremover er det imidlertid større mangler.
Lee Phillips (”Flipps”) og Farrell scorer begge jevnt og trutt, og Flacky kriger og slåss og kan fort bli vår David Fairclough når vi etter hvert skal krige inn seriemesterskapet i avgjørende sluttsekunder i vårmånedene. Behovet for en prolific spiss til er likevel åpenbart, men enda større er bekymringen på midtbanen. Vi er totalt avkledd på høyresida, og trenger desperat en breddeholder der, mens i midten har vi to terriere i Buckle og Cronin, men siden ingen av dem har vært i stand til å treffe en medspiller som står lenger unna enn 50 centimeter, så er det stort sett Jon Challinor (oftest å finne på venstresiden) som får både ansvaret for det kreative, samtidig som han er den eneste midtbanespilleren som ser ut til å vite at mål et er 7,32 meter bredt og 2,37 høyt, og befinner seg på enden av den ene kortsiden.
Woodards - klassespiller. VÅR! |
Danny ”a class above” Woodards kom i høst og danket ut fjorårets beste City-spiller Scott Hiley med største selvfølgelighet. Den gamle Chelsea-”spilleren” har herjet på høyrebacken uten fast kontrakt, satte nylig pennen på papiret med Exeter-logo, og alle jublet. Det samme gjelder for vår hardtskytende venstreback, Billy Jones, som har gjort at ingen har savnet Alex ”swinging porn star” Jeannin i år, gjorde det samme i går, og er også med oss de kommende 18 månedene.
Likevel, Alex Inglethorpe har ikke lagt skjul på at han ønsker seg forsterkninger. Det sier sitt at han var fornøyd med den innlånte høyreflanken, agent Tony Scully, men at han i slutten av november likevel sa takk for seg, og i stedet for Crawley, et lag en plass over nedrykksstreken, og som sliter med å få 1.500 på hjemmekampene sine, 2.500 mindre enn Exas snitt. (Høyre-)flanken fortsetter dermed å bli et stort for Exa, som har prøvd ulike spillere i posisjonen, ed sterkt varierende hell. For tiden er Andy Taylor utplassert der, men den tidligere ManUre-spilleren er langt unna fjorårsformen, men siden verken Les Afful (altfor ofte bare referert til som ”Little Les Awful”, er jeg redd) eller noen andre duger, holder han fortsatt plassen. John McGrath (eks-Villa++) var på vei, men skal nå ha signet for Scarboro, en hel rekke andre er også blitt linket, uten at det ser ut til at agnet vårt har vært godt eller stort nok. Ryan Willimas, en ”hot” ving fra Bristol Rovers og elsket av deres fans var også linket til Exa, men signerte i stedet for lavtplasserte Aldershot i det januarvinduet åpnet, og var med å senke oss i sin debutkamp for ’Shots 2. januar.
Elding. Uten klubb, men med en hyggelig gjennomsnitt. Gjør saken neppe enklere for oss! |
På topp er det også store forventninger om endringer. Jake Edwards har vært på utlån det meste av sesongen til Tamworth, scorer regelmessig (senest i går mot tabelltoppende Accrington uten at det hjalp), men har en høy lønn, og vil aldri bli mer enn en tredjevalg bak Flipps og Farrell. Sannsynligvis kvitter vi oss med en ok spiller på høy lønn i januarvinduet, så er spørsmålet om vi får en tilbake. Nick Crittendon (fra nevnte Tamworth) er så vidt nevnt, men mer spenning knyttes til Anthony Elding. En bråkmaker, visstnok, som ikke lenger får trene med a-laget til Stevenage tross mål i annenhver kamp (50 på 100+6 kamper!), Sir Alex Inglethorpe skal være keen, men storscoreren med erfaring fra ikke-landslaget skal visstnok tjene fett og fortsatt under kontrakt med Satanage, blir det fort penger vi må ut med => nokså usannsynlig.
Hva sitter vi igjen med da? Ikke mye, ser det ut til, og i stedet er sjansen stor for at klubben nok en gang går ut på lånemarkedet, og/eller har spillere på prøvespill som i stedet kan spille på korttidskontrakter. Akkurat nå har vi vingen Xavier Luissint på prøvespill. 21-åringen har erfaring fra fransk toppfotball, bla. med St Etienne, og skal være en djevel på å plukke opp kort ser jeg fra min kjappe googling på ham. Det er også en start – husker da vi tapte for Torquay på Boxing Day en gang på 90-tallet, og daværende manager Peter Fox skrøt av naboens guts – de hadde nemlig fått to gule kort de første ti minuttene av kampen…
Luissient - minner litt om Vieira, gjør han ikke`? |
- Mange spillere vi har ønsket oss har gått andre steder, innrømmet Inglethorpe i gårsdagens ECHO.
- Men vi er fortsatt på jakt, men nekter å la oss stresse. Skal vi ha noen spillere nå, skal det være noen som kan gå rett inn i laget og forsterke det.
Det kunne ikke Anton Robinson, som fikk to kamper og et mål for Exeter, men ble frigitt tidligere denne uka.
Jon Challinor - gudebegavet midtbanespiller. |
Forsvaret er sterkt. Backene er kanskje de to beste i divisjonen (Woodards og Jones), keeperen likeså – merk mine ord, få er like god på streken i England som Paul Jones, og med litt mer erfaring i feltet og bedre utspill, så kan 19-åringen etter hvert nå meget langt.
Fremover er det imidlertid større mangler.
Lee Phillips (”Flipps”) og Farrell scorer begge jevnt og trutt, og Flacky kriger og slåss og kan fort bli vår David Fairclough når vi etter hvert skal krige inn seriemesterskapet i avgjørende sluttsekunder i vårmånedene. Behovet for en prolific spiss til er likevel åpenbart, men enda større er bekymringen på midtbanen. Vi er totalt avkledd på høyresida, og trenger desperat en breddeholder der, mens i midten har vi to terriere i Buckle og Cronin, men siden ingen av dem har vært i stand til å treffe en medspiller som står lenger unna enn 50 centimeter, så er det stort sett Jon Challinor (oftest å finne på venstresiden) som får både ansvaret for det kreative, samtidig som han er den eneste midtbanespilleren som ser ut til å vite at mål et er 7,32 meter bredt og 2,37 høyt, og befinner seg på enden av den ene kortsiden.
Woodards - klassespiller. VÅR! |
Danny ”a class above” Woodards kom i høst og danket ut fjorårets beste City-spiller Scott Hiley med største selvfølgelighet. Den gamle Chelsea-”spilleren” har herjet på høyrebacken uten fast kontrakt, satte nylig pennen på papiret med Exeter-logo, og alle jublet. Det samme gjelder for vår hardtskytende venstreback, Billy Jones, som har gjort at ingen har savnet Alex ”swinging porn star” Jeannin i år, gjorde det samme i går, og er også med oss de kommende 18 månedene.
Likevel, Alex Inglethorpe har ikke lagt skjul på at han ønsker seg forsterkninger. Det sier sitt at han var fornøyd med den innlånte høyreflanken, agent Tony Scully, men at han i slutten av november likevel sa takk for seg, og i stedet for Crawley, et lag en plass over nedrykksstreken, og som sliter med å få 1.500 på hjemmekampene sine, 2.500 mindre enn Exas snitt. (Høyre-)flanken fortsetter dermed å bli et stort for Exa, som har prøvd ulike spillere i posisjonen, ed sterkt varierende hell. For tiden er Andy Taylor utplassert der, men den tidligere ManUre-spilleren er langt unna fjorårsformen, men siden verken Les Afful (altfor ofte bare referert til som ”Little Les Awful”, er jeg redd) eller noen andre duger, holder han fortsatt plassen. John McGrath (eks-Villa++) var på vei, men skal nå ha signet for Scarboro, en hel rekke andre er også blitt linket, uten at det ser ut til at agnet vårt har vært godt eller stort nok. Ryan Willimas, en ”hot” ving fra Bristol Rovers og elsket av deres fans var også linket til Exa, men signerte i stedet for lavtplasserte Aldershot i det januarvinduet åpnet, og var med å senke oss i sin debutkamp for ’Shots 2. januar.
Elding. Uten klubb, men med en hyggelig gjennomsnitt. Gjør saken neppe enklere for oss! |
På topp er det også store forventninger om endringer. Jake Edwards har vært på utlån det meste av sesongen til Tamworth, scorer regelmessig (senest i går mot tabelltoppende Accrington uten at det hjalp), men har en høy lønn, og vil aldri bli mer enn en tredjevalg bak Flipps og Farrell. Sannsynligvis kvitter vi oss med en ok spiller på høy lønn i januarvinduet, så er spørsmålet om vi får en tilbake. Nick Crittendon (fra nevnte Tamworth) er så vidt nevnt, men mer spenning knyttes til Anthony Elding. En bråkmaker, visstnok, som ikke lenger får trene med a-laget til Stevenage tross mål i annenhver kamp (50 på 100+6 kamper!), Sir Alex Inglethorpe skal være keen, men storscoreren med erfaring fra ikke-landslaget skal visstnok tjene fett og fortsatt under kontrakt med Satanage, blir det fort penger vi må ut med => nokså usannsynlig.
Hva sitter vi igjen med da? Ikke mye, ser det ut til, og i stedet er sjansen stor for at klubben nok en gang går ut på lånemarkedet, og/eller har spillere på prøvespill som i stedet kan spille på korttidskontrakter. Akkurat nå har vi vingen Xavier Luissint på prøvespill. 21-åringen har erfaring fra fransk toppfotball, bla. med St Etienne, og skal være en djevel på å plukke opp kort ser jeg fra min kjappe googling på ham. Det er også en start – husker da vi tapte for Torquay på Boxing Day en gang på 90-tallet, og daværende manager Peter Fox skrøt av naboens guts – de hadde nemlig fått to gule kort de første ti minuttene av kampen…
Luissient - minner litt om Vieira, gjør han ikke`? |
- Mange spillere vi har ønsket oss har gått andre steder, innrømmet Inglethorpe i gårsdagens ECHO.
- Men vi er fortsatt på jakt, men nekter å la oss stresse. Skal vi ha noen spillere nå, skal det være noen som kan gå rett inn i laget og forsterke det.
Det kunne ikke Anton Robinson, som fikk to kamper og et mål for Exeter, men ble frigitt tidligere denne uka.
Jon Challinor - gudebegavet midtbanespiller. |
Forsvaret er sterkt. Backene er kanskje de to beste i divisjonen (Woodards og Jones), keeperen likeså – merk mine ord, få er like god på streken i England som Paul Jones, og med litt mer erfaring i feltet og bedre utspill, så kan 19-åringen etter hvert nå meget langt.
Fremover er det imidlertid større mangler.
Lee Phillips (”Flipps”) og Farrell scorer begge jevnt og trutt, og Flacky kriger og slåss og kan fort bli vår David Fairclough når vi etter hvert skal krige inn seriemesterskapet i avgjørende sluttsekunder i vårmånedene. Behovet for en prolific spiss til er likevel åpenbart, men enda større er bekymringen på midtbanen. Vi er totalt avkledd på høyresida, og trenger desperat en breddeholder der, mens i midten har vi to terriere i Buckle og Cronin, men siden ingen av dem har vært i stand til å treffe en medspiller som står lenger unna enn 50 centimeter, så er det stort sett Jon Challinor (oftest å finne på venstresiden) som får både ansvaret for det kreative, samtidig som han er den eneste midtbanespilleren som ser ut til å vite at mål et er 7,32 meter bredt og 2,37 høyt, og befinner seg på enden av den ene kortsiden.
Woodards - klassespiller. VÅR! |
Danny ”a class above” Woodards kom i høst og danket ut fjorårets beste City-spiller Scott Hiley med største selvfølgelighet. Den gamle Chelsea-”spilleren” har herjet på høyrebacken uten fast kontrakt, satte nylig pennen på papiret med Exeter-logo, og alle jublet. Det samme gjelder for vår hardtskytende venstreback, Billy Jones, som har gjort at ingen har savnet Alex ”swinging porn star” Jeannin i år, gjorde det samme i går, og er også med oss de kommende 18 månedene.
Likevel, Alex Inglethorpe har ikke lagt skjul på at han ønsker seg forsterkninger. Det sier sitt at han var fornøyd med den innlånte høyreflanken, agent Tony Scully, men at han i slutten av november likevel sa takk for seg, og i stedet for Crawley, et lag en plass over nedrykksstreken, og som sliter med å få 1.500 på hjemmekampene sine, 2.500 mindre enn Exas snitt. (Høyre-)flanken fortsetter dermed å bli et stort for Exa, som har prøvd ulike spillere i posisjonen, ed sterkt varierende hell. For tiden er Andy Taylor utplassert der, men den tidligere ManUre-spilleren er langt unna fjorårsformen, men siden verken Les Afful (altfor ofte bare referert til som ”Little Les Awful”, er jeg redd) eller noen andre duger, holder han fortsatt plassen. John McGrath (eks-Villa++) var på vei, men skal nå ha signet for Scarboro, en hel rekke andre er også blitt linket, uten at det ser ut til at agnet vårt har vært godt eller stort nok. Ryan Willimas, en ”hot” ving fra Bristol Rovers og elsket av deres fans var også linket til Exa, men signerte i stedet for lavtplasserte Aldershot i det januarvinduet åpnet, og var med å senke oss i sin debutkamp for ’Shots 2. januar.
Elding. Uten klubb, men med en hyggelig gjennomsnitt. Gjør saken neppe enklere for oss! |
På topp er det også store forventninger om endringer. Jake Edwards har vært på utlån det meste av sesongen til Tamworth, scorer regelmessig (senest i går mot tabelltoppende Accrington uten at det hjalp), men har en høy lønn, og vil aldri bli mer enn en tredjevalg bak Flipps og Farrell. Sannsynligvis kvitter vi oss med en ok spiller på høy lønn i januarvinduet, så er spørsmålet om vi får en tilbake. Nick Crittendon (fra nevnte Tamworth) er så vidt nevnt, men mer spenning knyttes til Anthony Elding. En bråkmaker, visstnok, som ikke lenger får trene med a-laget til Stevenage tross mål i annenhver kamp (50 på 100+6 kamper!), Sir Alex Inglethorpe skal være keen, men storscoreren med erfaring fra ikke-landslaget skal visstnok tjene fett og fortsatt under kontrakt med Satanage, blir det fort penger vi må ut med => nokså usannsynlig.
Hva sitter vi igjen med da? Ikke mye, ser det ut til, og i stedet er sjansen stor for at klubben nok en gang går ut på lånemarkedet, og/eller har spillere på prøvespill som i stedet kan spille på korttidskontrakter. Akkurat nå har vi vingen Xavier Luissint på prøvespill. 21-åringen har erfaring fra fransk toppfotball, bla. med St Etienne, og skal være en djevel på å plukke opp kort ser jeg fra min kjappe googling på ham. Det er også en start – husker da vi tapte for Torquay på Boxing Day en gang på 90-tallet, og daværende manager Peter Fox skrøt av naboens guts – de hadde nemlig fått to gule kort de første ti minuttene av kampen…
Luissient - minner litt om Vieira, gjør han ikke`? |
- Mange spillere vi har ønsket oss har gått andre steder, innrømmet Inglethorpe i gårsdagens ECHO.
- Men vi er fortsatt på jakt, men nekter å la oss stresse. Skal vi ha noen spillere nå, skal det være noen som kan gå rett inn i laget og forsterke det.
Det kunne ikke Anton Robinson, som fikk to kamper og et mål for Exeter, men ble frigitt tidligere denne uka.